Header Ads

Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It uses a light version of jQuery mobile, navigate the slides by swiping with your fingers
It's completely free (even though a donation is appreciated)
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It supports captions, HTML elements and videos.

MAJLIS PELANCARAN SUMUR DAN PROGRAM NILAM

Pelancaran Program Sahsiah Unggul Murid (SUMUR) dan Program Nilam peringkat sekolah 2018 telah dilancarkan secara rasmi pada hari ini oleh Tuan Pengetua MMMK.

Antara objektif SUMUR ialah menyemarakkan amalan beribadat dan pembudayaan illmu dalanm kalangan pelajar. Selain bertujuan menyuburkan budaya berbudi bahasa serta membina jati diri, tetap pendirian, semangat juang yang tinggi dan menggalakkan pelajar supaya berpenampilan selari dengan pandangan islam.

Program ini merupakan salah satu prograsm ysng telash dimuktamadkan oleh Kementerian Pendidikan untuk SMKA, SMA dan SABK.

NILAM atau nadi Ilmu Amalan Membaca merupakan gabungan atau adunan semua aktiviti galakan membaca. Perlaksanaan program ini meliputi penilaian pembacaan yang berterusan sepanjang tahun dan markah dikumpulkan secara kumulatif sehinggalah mereka tamat persekolahan.

Program ini ialah satu usaha Kementerian Pelajaran Malaysia dengan matlamat untuk membina tabiat membaca di kalangan murid. Bahagian Teknologi Pendidikan ialah urus setia di Kementerian Pelajaran yang ditugaskan untuk menyelaras program ini.

 Selepas perasmian diadakan acara ikrar serta penyampaian watikah perlantikan naqib dan naqibah.



 











No comments

Powered by Blogger.