Header Ads

Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It uses a light version of jQuery mobile, navigate the slides by swiping with your fingers
It's completely free (even though a donation is appreciated)
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It supports captions, HTML elements and videos.

HARAPAN GURU

Alhamdulillah…akhirnya hari yang dinanti-nanti akan tiba..….penuh dengan debaran.

Seorang guru pasti terasa apabila anak-anak didiknya berjaya. Tetapi ,kita tidak dapat lupakan bahawa di sebalik kejayaan itu tersirat semangat kerjasama dan penyatuan matlamat,usaha dan tenaga antara para guru, para pelajar dan para pentadbir serta ibubapa kerana yang pipih tidak datang melayang dan yang bulat tidak datang bergolek.

Semua orang guru akan berbangga sekiranya semua semua anak didiknya berjaya dengan cemerlang……tetapi harus diingat.. sebagai seorang guru juga mereka tak berbangga seramai mana anak didik mereka yang telah ke menara gading dan memiliki bergulung-gulung ijazah. Tapi …mereka paling berbangga apabila anak-anak didik mereka telah memiliki keperibadian yang tinggi... kerana itulah tujuan utama pendidikan dalam Islam iaitu membentuk sakhsiah pelajar yang cemerlang supaya mereka menjadi seorang Islam yang sempurna seterusnya member khidmat bakti kepada agama, bangsa dan negara.

Doa restu cikgu iringkan agar kecemerlangan diperoleh dalam SPM 2010!! InsyaAllah.... Jumpa anda di puncak kejayaan!!!

” Ya Allah ya tuhan kami, berikanlah kejayaan yang jitu kepada anak didik kami agar kejayaan ini akan mengembirakan hati kedua-dua ibubapa mereka dan menjadikan mereka lebih bertakwa kepadaMu …Amin”

No comments

Powered by Blogger.