Header Ads

Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It uses a light version of jQuery mobile, navigate the slides by swiping with your fingers
It's completely free (even though a donation is appreciated)
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It supports captions, HTML elements and videos.

FESTIVAL NASYID MAAHAD KALI KE-3

Kumpulan nasyid MMMK bersama guru pengiring dan Mentor ( Anggota Dzil-Afnan)

Festival Nasyid Maahad Kali Ke-3 2009 telah diadakan di Maktab Mahmud Pendang pada 30 September 2009 untuk katogeri putera. Kesemua Maktab Mahmud seluruh negeri Kedah iaitu sebanyak 12 buah sekolah telah menghantar pasukan masing-masing ke festival tahunan ini.


Seperti tahun-tahun yang lepas, Festival Nasyid Kali Ke-3 ini tetap meriah dan ceria walaupun keadaan cuaca agak mendung pada sebelah pagi dan hujan pada sebelah petang ditambah pula dengan gangguan bekalan elektrik ketika acara penutup.
Setiap kumpulan nasyid memberikan persembahan yang baik dan semakin menarik berbanding tahun-tahun sebelum ini. Namun sudah menjadi ketentuan Ilahi, Kumpulan Zulfaqar (MM Pendang) telah dinobatkan sebagai johan kategori putera. Tempat Kedua disandang oleh Kumpulan Al-Zikri (MM Pokok Sena) dan tempat ketiga dimenangi Kumpulan Ikhwanul Jadid (MM Alor Setar).
Tahniah diucapkan kepada semua kumpulan yang berjaya. Sekalung penghargaan juga diucapkan kepada semua warga MMPG yang memberikan layanan sangat baik kepada para tetamu.

Terima kasih kepada Kumpulan Al-Ridzwan yang telah berusaha untuk mengangkat martabat MM Merbok. InsyaAllah kita akan teruskan perjuangan ini di kesempatan akan datang.

No comments

Powered by Blogger.