Header Ads

Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It uses a light version of jQuery mobile, navigate the slides by swiping with your fingers
It's completely free (even though a donation is appreciated)
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
Camera slideshow provides many options to customize your project as more as possible
It supports captions, HTML elements and videos.

Keputusan PMR diumum hari ini

Sebahagian pelajar yang datang untuk mengambil keputusan.

PUTRAJAYA 29 Dis. - Semua calon yang menduduki peperiksaan Penilaian Menengah Rendah (PMR) tahun ini boleh mendapatkan keputusan mereka melalui sekolah masing-masing mulai pukul 10 pagi esok.
Ketua Pengarah Pelajaran, Datuk Alimuddin Mohd. Dom berkata, calon persendirian pula akan menerima keputusan mereka melalui kiriman pos oleh Jabatan Pelajaran Negeri.
''Analisis keputusan PMR 2008 akan diumumkan di Kementerian Pelajaran di sini pada pukul 9 pagi hari yang sama,'' katanya dalam kenyataan yang dikeluarkan di sini.
Menurutnya, seramai 472,060 orang calon telah mendaftar untuk menduduki PMR 2008 dengan 93.8 peratus daripadanya daripada sekolah-sekolah Kementerian Pelajaran.

Maktab Mahmud Merbok seramai 66 calon PMR 2009. Pelajar Terbaik ialah Nurfatin binti Mohd Radzi iaitu 8A 1B. Tahniah di ucapkan kepada anakanda Nurfatin. Tahniah juga kepada ramai lagi anak-anak putera dan puteri yang mendapat keputusan yang baik terutama yang mendapat 6A, 5A,4A, 3A dan seterusnya 1A. Kepada yang lain apapun keputusan kita, pastikan ianya menjadi titik permulaan kepada kejayaan yang lebih baik.


Tahniah juga kepada semua warga pendidik MMMK. Tanpa anda semua kejayaan tidak akan kita kecapi....

No comments

Powered by Blogger.